SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, December 4, 2011

Celebrate birthday mak...

Salam.....

03/12/2011 - Birthday mak aku..... Selamat Hari Lahir mak !!! yg ke-52 tahun.... Semoga mak dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki dari-Nya.....

So, kitorang adik beradik berpakat ler nak sambut birthday mak kat Malaya Steambot (favourite mak tu......hehehe)... adik aku yg kat UPM pun kitorang inform supaya semua adik beradik berkumpul.... bukan senang nak kumpul anak menantu mak dalam satu masa. Cuma adik ery dan fuad jer yg x de sebab ader masalah tertentu tp ia langsung tidak mencacatkan sambutan hari jadi mak... Tergambar wajah gembira dihati mak biler anak menantu mak ada bersama.... Adik aku bawa tunangnyer bersama.....:P

Aku plak ader kelas pada hari tu.... so, lepas abis kelas aku terus ke pasar malam Jalan TAR utk mencari hadiah utk mak... Akhirnya, aku belikan kain 4 meter dgn corak dan colour favourite mak..... Aku juga tolong belikan hadiah dari adik2 ku utk mak... Fuad belikan mak blouse kesukaan mak (sbb mak suka pakai seluar) dan adik Kashaf belikan mak kasut (hehehe... sbb aku jer tau taste mak mcm mana.....). Along belikan mak tudung ngan keronsang labuh2 tu...... dan tunang adikku belikan juga kain meter colour merah (merah mak ngah..hehehehe).... Ternyata mak sangat happy malam tu... Kami merasakan kebahagiaan biler mampu membuat mak tersenyum... satu kepuasan yg tak dapat digambarkan... Moga senyuman itu terus terlekat dibibir mak....

Disebabkan mak 'birhtday girl'.... Malaya Steambot tidak mengenakan caj kepada mak.... siap diorang wish kat mak lagi.... Tima kasih, Malaya Steambot !!!. Lain kali kitorang dtg lagi yer...Ok la, sampai sini jer ler citer saya setelah beberapa hari tak menulis blog.... Di bawah adalah gambar2 sepanjang sambutan hari jadi mak.. gambar aku x de sbb tak sanggup nak bergambar ngan muka berminyak2.....Salam...:P
Kek utk mak... Bakery Cottage
Mak & Ayah... Love both of you !!
Steambot favourite mak...
Adik Kashaf
Boy & Fini..(belum ready ler..)
Hehehe... ni baru dah ready....:P
mak nak suap ayah...
Dari kiri : Along dan suami (Abg Mie), Syafiq dan my handsome husband....:P
semua memang tgh lapar....
Anak dara saya ....
Pa pe hal bergambar dulu....
Balance kek.....:P
Banyak nyer makan....
beraneka sos yg ader....
2 jenis kuah : sup & tomyam....

No comments:

Post a Comment