SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, May 10, 2011

sedih nya......

Salam.....

tak tau kenapa hari ni hati ni rasa sedih dan syahdu jer....... macam2 perkara yg berlaku di luar kemahuan aku...... bila terlalu gembira pasti kesedihan melanda selepas itu.......

Disebabkan aku mengeluarkan satu kenyataan, sahabatku berkecil hati mengatakan kenyataan itu ku tulis untuknya.... berkali2 aku menafikan tapi dia masih tidak mempercayainya..... rasa sedih menyelubungi diri ini......tidak tahu apa lg yg perlu aku lakukan untuk membuktikan kebenarannya... jd, aku membuat keputusan untuk mendiamkan diri kerana hanya cara itu saja perkara ini dapat diselesaikan.. betul ke dgn mendiamkan diri perkara ini akan selesai??? biarlah Allah saja yg menentukan..... aku pasrah.... :(

Ini bukan diriku yang sebenar.... kalau sudah ku anggap sahabat, tidak mudah untuk aku membuangnya begitu sahaja....... sahabat adalah temanku di dunia dan di akhirat!!!... tak pasti sama ada dia masih menganggap aku sahabat setelah semua ini terjadi...... sekiranya dia membaca coretan ini, ingin aku katakan bahawa sekali aku sayang, selamanya aku akan sayang..... tiada sedikit kebencian pun di hati aku ini ...... terpulang pada kau untuk menilai....

Tapi kenapa hati ini begitu sedih.... mungkin kehilangan sahabat yang setia.... buntu aku memikirkannya. Semangat aku juga hilang..... cuma menggunakan sisa kekuatan yang ada.... tp kuatkah aku untuk menempuh ujian ini???.

Satu sahaja pesananku..... jangan mengadili seseorang tanpa usul periksa.......>_<

Salam.........

No comments:

Post a Comment