SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, May 2, 2011

facial oh facial







Salam.....

Lama rasanyer aku tak update blog kan???? mungkin tak de aper yg ingin diceritakan....

So, ari ni aku decide nak gi wat facial disebabkan muka ku yg dah semakin kasar ni...... dh mcm2 produk yang aku cuba tapi still mcm ni gak...... huhuhuhu

Last time aku wat facial pun sebelum aku kawin dulu....... lama kan??? aku kawin pun dh nak masuk 7 tahun....... so, ari ni ingat nak wat balik la.......

Spa Muslimah Ayu.... nama tempat facial tu. Tak tau lagi servis dia bagus atau tidak!!! sajer nak test...... ok la, appointment pukul 6.30 ptg ni.... hope semakin berseri ler kulit ku ni...... hahahaha!!! ^_*


Salam..........

No comments:

Post a Comment