SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, May 24, 2011

Kesunyian....

Salam.....

Lama rasanya aku x update blog...... mungkin kesibukan kerja sedikit sebanyak mengganggu rutin ku....

Sekarang ni aku betul2 rasa kesunyian.... tak pasti kesunyian itu dari mana... yg pasti dari hati....
Aku rasa kosong dalam hati ini.... Aku punya keluarga, suami, anak2 dan sahabat yang sentiasa bersama ku..... tp aku masih berasa sunyi!!!

Jiwa aku kosong, fikiran aku melayang entah ke mana...... hanya ku bawa jasad ke mana2...... dari mana datang nyer sunyi ni... aku benci 'rasa' ni.....aku tak suka!!..... hendak saja aku lempar rasa sunyi ini. Ke mana ingin ku lempar dan bagaimana ????.... Berulangkali aku tanya pada diri sendiri, kenapa rasa itu ada padaku..... sehingga ke hari ini aku tidak menemui jawapan....

Aku berharap sangat rasa itu pergi.....

Salam.... >_<

No comments:

Post a Comment