SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, October 14, 2014

Senam Tari..... ^__~

As-salam...
love all of you...^__~

Semua orang ader cara sendiri untuk bersenam kan?? ader yg bersenam sendiri, ader yg join fitness2, gym, zumba.... tp saya memilih untuk join senam tari ni... kalau sebut poco2, nanti org spesific kata yg poco2 hanya lagu2 dan pergerakan yg slow jer... tp group saya tidak !! semua lagu2 rancak pun kitorang layan.... dan pergerakan juga agak lincah tp tidaklah sampai mengghairahkan...

Dulu, honestly saya tak minat.... tp lama2 rasa mcm bleh 'masuk' jer step dia... lgpun saya memang minat sgt menari... mula2 join satu atau dua lagu jer... ye la sementara nak tau step2 yg ader.... lama2 seronok sbb memang kuar peluh... nak harap saya berjogging satu taman tu, tidak ler... tp betul, berat badan saya memang turun...

Tambah2 lg kawan2 and kakak2 kat situ memang best.... satu kepala... giler2 remaja gitu... he3... jadi sedikit sebanyak malam2 saya dipenuhi dgn aktiviti ni... mungkin org nampak mcm tak bermanfaat tp terpulang pada penilaian masing2.... dan pembawakkan diri masing2.... org lain takkan faham... setakat perkara2 pelik skit tu, abaikan jer la....

Saya memang happy dan release tension biler ader aktiviti2 mcm ni... di samping tu, saya bleh berfikiran dgn lebih terbuka.... sbb nyer dulu2, saya mcm x terdedah sgt dgn org2 luar (mcm budak baik jer saya ni kan?? konon !!!) sekurang2 nyer saya tau mcm mana nak berdepan dgn org luar lepas ni.... dan tau nak bergaul dan bawak diri...

Join group ni dah hampir 1/2 tahun... banyak gak ler berat ni turun... cuma ari tu, stop kejap... cepat plak badan ni naik...tp tu ler, kdg2 tu tak cukup tido jer... x pe la, as long saya happy... saya ok jer.. next time kalau saya x de kat umah, cari jer saya kat sini... In Sha Allah, mesti jumpa !!! he3...

Group kitorang dah mula dikenali.... ari tu, kitorang ader gak buat persembahan di kenduri kawin.... dan baru2 ni ader show di Subang.... ramai gak yg minat sebenarnyer tp biasa ler manusia.... semua nampak yg benda ni macam tak baik.... tp mcm saya ckp ler, terpulang pd penilaian masing2.... ckp ler aper pun...

Kat bawah ni ader video kitorang, step ni saya tak pandai sgt... tu yg mcm terkangkang2 tu... ha3... tp skang dah bleh dah... anak bujang saya pun dah pandai gak buka step... ala, sajer suker2 kan?? dari duduk rumah, makan + tido jer... baik join group ni... bleh kuar peluh... badan pun sihat...

So, pada sesaper yg nak book group kitorang utk sebarang function (yg function 'x baik', kitorang x amik ok !!!)  bleh ler komen kat bawah, then saya akan reply... mana ler tau, utk havockan suasana dengan tarian2 dari kitorang selain poco2.... confirm majlis jadi meriah... rasa2 nyer ramai makcik2 kiter yg minat poco2 kan??



Di bawah adalah kakak2 and kengkawan yg join group ni.... love you all.... :)

yg ni tema askar....
with Abg Lan, Roy, Angah and Lynn


with Shiema and Lynda
tema oren...

akak2 gorgeous... big mama and kak tasha
love this picture...
tema hijau..

 Sekian....

No comments:

Post a Comment