SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, March 21, 2013

'sejiwa'......khas utk saya....

As-salam.....

Tetiba teringat satu kejadian yg telah berlaku..... masa tu, dia beriya2 suruh saya tgk video sejiwa nyanyian kumpulan spring... dan dia sanggup pinjamkan laptop dia utk saya tgk.... tertanya2 dihati saya aper yg special sgt video tu.... sbb saya tak pernah dgr pun lagu ni..... dan akhirnya..... hati saya tersentuh.... sumpah, saya hampir menitiskan airmata biler saya tgk lirik2 dalam video tu.....lantas saya hantar mssg pd dia mengatakan yg bait2 kata2 dlm video tu membuat saya benar2 tersentuh..... dia tak balas mssg saya.... tak kisah ler, janji saya meluahkan aper yg terbuku dihati saya....

Saya tak tau.... dan saya terharu biler dia terlalu menyayangi saya sedemikian rupa...  Ya Allah, kenapa istimewa nyer dia...... saya akui, selama ni saya memang sayangkan dia tp saya juga tau, dia juga menyayangi saya lebih dr segala nyer..... hanya senyuman yg mampu saya ukirkan sepanjang saya bersama nyer sbb saya benar2 merasai kebahagiaan biler bersama nyer... dia cuba memenuhi setiap keinginan saya dgn sabar..... dan dia sering memberikan sesuatu yg tak saya duga.....

Kalau ditanya sedalam mana syg nyer saya pd dia.... sebanyak mana dia memberi kasih syg nyer pd saya, sebanyak tu juga akan saya berikan pada dia..... 'tima kasih'... itu la ungkapan dan luahan yg sering saya ckp pd dia ...... saya rasa bertuah biler mana saya ader masalah besar, dia sudi utk berkongsi masalah bersama dan setia menemani saya.... Terima kasih Ya  Allah kerana mengurniakan dia utk saya........ menjadikan dia teman semasa saya susah dan senang...

Kat bawah ni, video sejiwa yg dia suruh saya tgk... hati saya tersentuh pada bait-bait kata2 yg terdapat di dalam nyer.... tp saya tak pasti sama ader hati kalian juga tersentuh seperti saya....



tersentuh tak????... salam....


No comments:

Post a Comment