SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, July 15, 2010

Jiwa tenang.....

Assalamualaikum.......

Hari ni aku rasa tenang sangat bila bekerja..... nak kata keje x de, x jugak... mungkin sbb bos besar x de kot!! Tak tau ler ketenangan ini sampai biler..... yang pasti ketenangan ini membahagiakan aku.......

Orang kata kalau hati baik, Insya-Allah jiwa tenang....... Tapi baik ker aku ni??? Hanya Allah jer yang tau kebaikan yang aku ada.......... aku cuba jadi insan yang baik agar jiwa aku tenang sentiasa dan di harap doa org2 sekeliling yg mendoakan kebaikan aku dimakbulkan.

Kepada yang pernah hatinya disakiti olehku.... sepuluh jari ku pohon memohon kemaafan sebelum bermulanya Ramadhan ini. Moga Ramadhan ku diberkati-Nya...... Amin

No comments:

Post a Comment