SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, July 15, 2010

cuti-cuti malaysia

Assalamualaikum......

Disebabkan esok cuti minggu ke-3, aku n family decide nak balik Pahang (umah chu). Dengar kata chu sakit. Tu yg nak gi melawat tu.....Mak, ayah n boy dah balik dulu ari ni dan siap angkut anak2 aku dulu. Aku esok baru pergi sana coz my hubby still working tomorrow.

Balik Pahang ni boleh rileks2 sambil merasai suasana yg damai. Tambah2 lagi kalau dpt pekena coconut shake buatan kak lang.....Perghhhh!! kecur air liur dibuatnyer..... boleh minum sampai 4 cawan pun x sedar. Tu yg x nak tu... kalau gi sana, mesti makan lebih. So, biler dah makan lebih tu.... faham2 jer lah yer.....

Tapi x pe... org ckp biar mati makan, jgn mati tak makan.... betul tak????. hehehe... (cover line sebenarnyer...)

Sekian...

No comments:

Post a Comment