SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, November 22, 2013

hari lahir permata hati saya....

As-salam...

Lama x menulis... hu3... rindu sgt !! just nak share citer masa celebrate birthday anak2 saya... As usual, every year saya mesti sambut... sebab nyer, hari jadi Syafiq jatuh pd 11/09 dan Syafiqa pula pd 30/10... so, cari punyer cari tarikh yg sesuai, saya decide utk buat pd 03/11/2013.

Pada mulanyer mmg nak buat kat umah jer... senang skit... tp memandangkan kenalan2 saya dan kenalan keluarga ramai, so kami decide nak buat kat dewan jer... nak sambut sekali majlis cukur jambul buat anak kakak saya, Muhammad Zikri Haziq....

Alhamdulillah, semua perancangan berjalan seperti yang dirancang... syukur sgt sbb dibantu oleh mak, adik2 dan efa (adik ipar) serta saudara-mara yg sedia meringankan tulang demi memastikan majlis ni berjalan ngan lancar... tima kasih banyak2... hanya Allah dapat balas segala jasa baik semua... saya sentiasa nakkan yg terbaik wat anak2 saya... biarlah saya terpaksa berhutang sekalipun, janji anak2 saya gembira.... tu je yg saya dapat buat sbg ganti masa2 yg tertinggal ngan mereka...

Sejujurnya, memang penat sgt sbb hari sebelum majlis ni, saya ditugaskan untuk menjadi penyambut tetamu di majlis cukur jambul anak kepada bos saya.... kaki dah x terasa jejak dah... tp saya kuatkan dan gagahkan diri demi menjadikan majlis ini sempurna.... yg penting, saya puas... walaupun terkadang berselisih pendapat ngan mak.... saya ni jenis yg mementingkan kesempurnaan walaupun majlis ni x sempurna mana tp seseungguhnya saya puas....

Dibawah ni ader gambar2 sepanjang majlis ni berlangsung... jom saksikan.... ^__~




















Sekian.....

No comments:

Post a Comment