SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, July 26, 2012

Tuhan.....jagakan dia...

As-salam......

Lama nyer x menulis...... rindu sgt !!! kekangan masa yg sering melanda....... he3...(alasan jer...) Mmmm..... semalam dgr lagu 'Tuhan Jagakan Dia' nyanyian Motif Band..... serius, sedap giler lagu ni..... cer korang dengar.... tu yg gatai terus share kat FB tu.....he3..

Kdg2 lagu mcm ni yg menjadi perantara dalam melahirkan sesuatu perasaan.... sbb ye la kan, nak cakap malu.... takut2 dikatakan minah jiwang plak kan..... sebenar nyer itu ler perasaan kiter pada dia.... silap2 feeling, bleh nangis tu...... he3.... ader org, melahirkan perasaan dgn direct cakap jer....  ader gak menulis... ader gak yg sms.... dan ader gak yg melukis...(he3... ader ker???)

Melihat pada bait-bait lirik yg indah ni, tersentuh sungguh hati kewanitaan yg ader dlm diri ni.....(chewah.... dah start jiwang dah ni...) bagaimana seseorang itu amat mencintai seseorang yg lain..... dan betapa dia ikhlas menerima kekasih nyer itu..... tersentuh betul ler....Dengar sambil feel, dpt rasa tau betapa mendalam nyer kata2 dlm lagu ni...... lagu yg sedap perlu dikongsi bersama..... ye tak???

Aper kata, sambil korang baca2 blog ni.... korang hayati lagu yg ader kat bawah ni.... dan rasakan aper yg saya rasa...... kalau x de rasa aper2, segera ler berjumpa dgn doktor pakar...... sbb itu tanda2 awal yg korang dah tak ber'NAFSU'....... he3.. gurau jer... semoga terhibur....

Bye....

No comments:

Post a Comment