SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, May 3, 2011

Kelab AAK









Salam semua.....

Hehehehe..... tetiba rajin plak nak meng'update' blog ari ni. Sesajer nak bercerita pada semua aktiviti aku minggu ni.

Aku ader masuk satu kelab kat ofis, yg dinamakan Kelab AAK.... ramai gak la yg join kelab ni... aku dilantik untuk menjadi Naib Pengerusi kelab ini atas persetujuan bersama. Mungkin disebabkan aku di antara yang tertua dalam kelab ni dan daya kepimpinan aku kot!!! (hehehe..perasan la plak!!).

Pelbagai aktiviti gak yang kitorang dah buat. Main bowling, mandi sungai, karaoke dan macam2 aktiviti giler....tp best sangat join kelab ni. Rasa mcm org muda pun ada... budak2 kelab ni pun satu kepala ...so, ikutkan je la...

So, sabtu ni (07/05/2011) kitorang decide nak gi Genting... mmm.. best nyer sebab aku tak pernah gi Genting lagi . Tu yang excited lebih tu.. Kitorang pergi lebih kurang 26 orang... Mesti havoc giler kan?? Aku pergi sorang tanpa ditemani oleh suami maupun anak2 ku.... untuk memberi sedikit ruang utk aku bebas seketika..

Tapi, tadi ada sikit hampa dan sedih la sebab baju yang kitorang tempah tak seperti yang diharapkan..... kain nipis dan agak jarang... mungkin berlaku sedikit kesilapan di antara pembekal dan pengedar dan kitorang yang menjadi mangsa. Hope, ini menjadi pengajaran buat semua dan kena sentiasa ingat bahawa 'customer always right'..Tapi kitorang terpaksa ambil jugak baju tu untuk dipakai pada hari sabtu ni...

Skang ni sedang sibuk menghitung hari je lagi...... harap2 semua berjalan seperti yang dirancangkan.. Ingat, setiap yang baik itu datangnya dari Allah dan yg buruk itu datangnya dari diri kita sendiri..

Setakat ni je la yang aku ceritakan pada hari ni.... Lain kali aku cerita lagi ok!! nanti aku upload gambar2 sepanjang kitorang di Genting..

Salam...>_<



No comments:

Post a Comment