SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, October 31, 2012

tak perlu cari lagi....

As-salam....

Rasa-rasa ini keputusan terbaik.... menyendirikan diri.... muhasabah diri.... betulkan aper yg tak betul dalam diri.... perbaiki setiap kesilapan yg pernah saya buat..... Ya Allah, bantu la saya... kuatkan hati hamba mu ini.... saya dah penat.. penat sgt....

Tak perlu cari saya lagi..... berikan ruang utk saya... saya perlu menyendiri...  bawa diri.... bawa hati.... jauh dari pandangan.... biar pedih terluka... biar dibasahi air mata... saya ingin bersendirian.... tp minta tolong jangan cari saya lagi.....

Sekali saya melangkah, saya belajar utk tidak menoleh lagi ke belakang.... keputusan perlu dibuat, walau pun berat rasa hati..... dari jiwa terseksa, saya redha...... saya nak hentikan air mata ni.... hentikan juga dari memikirkan org yg tak pernah fikirkan pasal diri saya... yg hanya menganggap saya ni sebagai 'kawan' di kala 'kesusahan'..... x pe la, saya tak kisah....

Mungkin biler saya dah tak ada, hidup lebih tenang sbb saya kan suker 'ganggu' hidup org lain.... so, skang saya nak bersendiri.... tak perlu cari saya lagi...... kali ni, saya nekad.... sbb saya dah penat nak jaga hati org.... tp hati saya, x de saper yg amik tau......

Tolong pergi jauh dari diri saya... dari hati saya.... sbb saya perlu belajar hidup sendiri.... saya x nak sia2 kan hidup saya..... hidup org lain... tolong jgn cari saya lagi.... dan tolong jgn amik tau langsung aper saja pasal saya.......


No comments:

Post a Comment