SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, March 27, 2012

rasa macam nak nangis jer........

As-salam......

Ari ni rasa macam nak nangis jer...... macam2 masalah yg menimpa saya... saya tau saya seorang yg tabah tp ketabahan saya pasti diiringi dgn air mata......... saya rasa down sgt ari ni.... adakah kepenatan dari Family Day di PD semalam??? saya rasa tak sbb saya cukup seronok biler bersama ngan keluarga saya......

Kadang2 saya berfikir ..... tak cukup baik ker saya ni.... saya dah habis berlembut dah ngan sesiapa..... kenapa saya nak sgt jaga hati korang sedangkan hati saya menangis.... sejujurnyer, memang jasad saya ader di ofis tp fikiran saya melayang ntah ke mana......... saya tak tau aper yg saya fikirkan... saya kena berfikir utk menjaga hati banyak pihak... saya x boleh salah percaturan sbb akibatnyer saya yg akan tanggung..tp fahamilah saya !!!!

Saya dah penat menangis.... saya pun x tau kenapa airmata ni mudah jer menitis... saya akui, saya berjiwa penyayang....... saya cepat tersentuh.... dan yg paling bahaya adalah saya seorang yg pendendam..... tp saya juga manusia macam korang.... punya hati dan perasaan...... belajar la menjaga hati org lain jer dan jgn harap hanya saya jer yg perlu menjaga hati korang..... Eeeeee..... rasa  macam nak nangis jer.....


No comments:

Post a Comment