SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, October 10, 2011

CUTI-CUTI DI PORT DICKSON

Salam semua.....

Mmmm....excited betul minggu ni sbb nak gi bercuti kat PD with my friends..... jarang sekali kami dapat spent time sesama.........masa ni la utk kiter lupakan kerja jap..... pergi utk berseronok !!!!

Kitorang sewa apartment 4 bilik.....luas la utk 18 org.... tempat tinggal x jadi masalah pd saya tapi kualiti masa bersama mereka yg saya utamakan........ saya hanya bawa anak saya yg sulung, syafiq.... sbb syafiq dah besar dan boleh mendengar kata.... sorry syafiqa, bukan mama x nak bawak kak fiqa.... tp kak fiqa x nak ngan org pas tu suka nangis2... nanti mama x bleh buat keje la sayang.... lain kali mama bawak yer ....>_*

Moga perjalanan ke PD berjalan dgn lancar...... Insya-Allah..... hope, ni adalah antara kenangan yg terindah with all my friend....

Bye.... see you there !!!!

No comments:

Post a Comment